מזכרות לבר מצווה – מה הדבר הנכון לתת לאורחים שלנו?

בדרך כלל נהוג באירועי יום הולדת, ובפרט באירועים כמו בר מצווה, שהאורחים מעניקים לחתני השמחה מתנה יפה ומרשימה או צ'ק מכובד. זה טבעי, שכן הם אלה שחוגגים את האירוע.

אך בשנים האחרונות השתרש מנהג חדש, תחילה בחתונות ולאחר מכן גם באירועים אחרים, כולל אירועי בר מצווה והוא, שחתני השמחה ובני המשפחה שלהם, מעניקים לאורחים מתנה קטנה וייחודית, כמין מזכרת מהאירוע.

מטרת המתנה, היא גם להודות להם על כך שהם הטריחו את עצמם ובאו לחגוג איתם בשמחתם וגם לספק להם מזכרת ייחודית שתזכיר להם את האירוע. לא מדובר במתנה גדולה או יקרה, אך בהחלט מדובר במתנה, מזכרת ייחודית ומרשימה.

אנחנו יכולים למצוא קטלוג עשיר של מזכרות לבר מצווה, וכל מה שעלינו לעשות זה לבחור איזו מזכרת יכולה להתאים לאורחים שלנו, בין אם על פי הגיל שלהם, על פי ייחודם או אפילו על פי הייחוד והאופי של האירוע עצמו.

לפני שנציג מספר דוגמאות של מזכרות לבר מצווה, צריך לומר שאנחנו צריכים להחליט שזה חלק בלתי נתפס מהקונספט של האירוע וכך אנחנו יכולים להתאים את המזכרות לסוג האירוע, למבנה ולעיצוב שלו.

דוגמאות של מזכרות לבר מצווה

המזכרות הקלאסיות הן מגנטים עם ברכות לבית או לפרנסה, מזכרת קלאסית אחרת היא תמונה של הילד עם האורחים, וכן יש מי שמספק ספרון קטן בין אם זה ספרון תהילים, מזמורים ועוד. מזכרת מוכרת אחרת ומעט שונה, היא שקית קטנה עם זרעים או פרחים עדינים.

אך מי שמחפש, יכול כאמור גם למצוא מזכרות אחרות. למשל, ניתן להעניק לאורחים קלף או מגנט עם שיר שמסמל עבורם את האירוע, מחזיק מפתחות עם תאריך של האירוע, כובע או חולצה, ואם מדובר בבר מצווה בכותלאז ניתן לתת מגנט קטן עם תמונה של ירושלים עם תאריך האירוע.

צריך לקחת בחשבון, כאמור, שהמזכרות לא אמורות להיות יקרות וגם לא גדולות, רצוי שהן יהיו שימושיות וכאלה שיישמרו זמן רב, בין אם כשתולים אותן או מניחים במקום מסוים.

שתפו ברשתות:

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

למידע ופרטים נוספים

צרו איתנו קשר