אטרקציות לבר מצווה – רעיונות לחגיגה שכולם יאהבו

יש חגיגות מיוחדות בחייו של אדם, כמו חגיגות בר מצווה. הרי שמדובר על אירוע כל כך משמעותי, אירוע ששייך רק לו וכולם באים לשמח ולחגוג אתו. בעבר הרחוק, לפני 30 שנים ויותר, אירועי הבר המצווה היו מושקעים במיוחד, ההורים המאושרים היו בטירוף אחר האירוע המושלם אך עם הזמן, חוץ לארץ הפך להיות יותר נגיש מבחינה כספית והרבה העדיפו לטוס במקום לעשות אירוע. כעת מסיבות הבר מצווה חזרו להיות ה – דבר.

איך היום חוגגים בר מצווה ואת מי מזמינים לאירוע, חברים? משפחה?

כיום ילד הבר מצווה יודע בדיוק מה הוא רוצה שיהיה במסיבה שלו, איפה הוא רוצה לחגוג, איזה מוזיקה תתנגן, מה הוא ילבש, אילו אטרקציות הוא מעוניין שיהיו ועוד. אם פעם ההורים היו אלה שקובעים את הקצב, הרי שהיום הילדים או יותר נכון הנערים הללו, קובעים את הקצב ויודעים מה נכון ומה לא נכון. 

חשוב לציין שרוב האירועים הללו הם מגוונים מבחינת קהל המוזמנים, כלומר האורחים הם לא רק המשפחה אלא גם החברים מהכיתה וילדים משאר החוגים שהילד נמצא בהם ולכן מאוד חשוב לתכנן את האירוע שיהיה נוח ונעים לכל קהל המוזמנים. 

מפל שוקולד בבר מצווה

מה צריך לקחת בחשבון כאשר רוצים לשלב בין קהל המוזמנים כדי שכולם ייהנו?

אם כן, דבר ראשון צריך לאפיין את המוזמנים. אם מדובר על מספר מצומצם מאוד של מוזמנים בגילאים מבוגרים, רק המשפחה הקרובה ומספר גדול בהרבה של ילדים, עלינו לדאוג לקבוצה המצומצמת יותר לשולחן שנמצא לא קרוב מידי לרמקולים בגלל מוזיקה רועשת וכדי שהם יוכלו לדבר אך יחד עם זאת הוא צריך להיות ממוקם באזור יחסית מרכזי כדי לראות את כל ההתרחשות ואת כל האטרקציות המתוכננות. לאחר אפיון המוזמנים הגיע הזמן לבחירת האטרקציות.

אילו אטרקציות מתאימות למסיבות בר מצווה? 

היום יש כל כך הרבה דברים מגניבים שיכולים להזמין לאירוע בר המצווה שיהפכו אותם מאירוע שמח ומהמם לאירוע מושלם! כמובן שכל אטרקציה שרוצים להזמין, חייבים להתייעץ עם נער בר המצווה כי היום יש לנערים הללו את הסטנדרטים שלהם וחייבים להקשיב למה שהם מבקשים ורוצים. 

כמה רעיונות לאטרקציות נהדרות שישדרגו כל אירוע:

  • מכונות ארקייד – או כמו שאנחנו מכירים אותם בשמם הקדום – "המכונות של משחקי הווידאו" מדובר במשחקים שכולם אוהבים מהאורח המבוגר ביותר ועד לצעיר ביותר. כמו כן אפשר להוסיף גם את מכונות הפליפר הנוסטלגיות. בנוסף לכל אלו אפשר גם להוסיף סימולטורים של נהיגה או יריות.
  • עמדת מציאות מדומה – מדובר על מסכים גדולים ומשקפת רחבה ששמים על העיניים על כל מיני סרטונים מגניבים שנותנים תחושה של עולם אמתי. תשאלו את הילדים, הם כבר מכירים את זה מקרוב
  • עמדות אוכל ומתוקים – בנוסף לאוכל הרגיל והטעים שתקבלו בתפריט המקום, ניתן להוסיף עמדות אוכל מיוחדות כמו שולחנות שוק מושקעים ומפוארים או לחילופין שולחנות מתוקים מלאים בסוכריות ובמפלי שוקולד לבן וחום, ועוד הרבה הפתעות שכולם אוהבים.
עמדת מציאות מדומה בבר מצווה

יש כל כך הרבה רעיונות להוספת אטרקציות, איך בוחרים?

נכון שההיצע גדול ויש כל כך הרבה דברים יפים ומעניינים ולעיתים יש תחושה שרוצים להזמין הכל. קבלו כמה טיפים חשובים לפני שסוגרים על אטרקציה:

  • מה שההורים אוהבים אלו לא הדברים שהילדים אוהבים גם כן. לכן, כדי לא להיכנס לוויכוחים ומריבות עם המתבגר, תנו לו להחליט, הרי הוא זה שמכיר היטב את הדינמיקה הקבוצתית עם חבריו וכנראה שכבר הוזמן לכמה מסיבות ויודע היטב מה הכי שווה עכשיו.
  • לפני שקובעים עם ספק כלשהו, קבלו הצעת מחיר מספק אחר, יכול להיות שהוא יציע מחיר טוב יותר או לחילופין עוד תוספות מעניינות שלא חשבתם עליהם קודם.
  • כל המוסיף גורע, נכון שאתם רוצים שהכול יהיה בשפע, אבל תגזימו ותנסו לשמור על קו אחיד.

לסיכום

מסיבות הבר מצווה היום פונות יותר לקהל החברים של הילד ופחות למשפחה ולכן חשוב להתאים את המקום ואת אופי האטרקציות שבחורים לפי מה שנהוג היום אצל בני הנוער. אתם כבר סוגרים למתבגרים אירוע, אז כדאי שתקשיבו למה שהוא מבקש כדי לא לגרום לו חלילה למפח נפש מול חבריו ביום החגיגי ביותר עבורו.

שתפו ברשתות:

צרו איתנו קשר

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך

למידע ופרטים נוספים

צרו איתנו קשר